1 (edited by Perso89 2011-09-09 13:50:20)

Topic: Težava z računalnikom

Pozdravljeni,
decembra sem pri vas kupil računalnik in nekaj časa nazaj mi je začel delati vse vrste blue screenov. Največkrat se računalnik ne zažene. Ventilator začne pihati, ampak potem računalnik ne "zapiska" in na monitorju se ne pojavi nič. Kam ga lahko pošljem na servis, ker je še v garanciji? in kaj še potrebujete zraven računalnika (račun,...)?

Računalnik:
Mainboard socket-AM3 Asus m4a87td evo, atx
Amd Phenom 2 x4 955 black edition, 3,2 ghz
pci-e 2.1 sapphire radeon hd 6870 full retail, 1024mb,
hdd samsung 1tb sata2
ram kingston ddr3 1333mhz 4gb
dvd/rw nec ad - 7241s
lc atx midi pro914bII lc600h-12

LP,
Andrej

Re: Težava z računalnikom

Pozdravljeni!

Na garancijskem listu imate podrobna navodila za uveljavljanje garancije.

Lako pa tudi pokličete na 02 82 77 683.

LP!

Re: Težava z računalnikom

Se opravičujem zaradi mogoče neumnega vprašanja, ampak a morem za garancijo poslati računalnik prek GLS-a ali lahko prek pošte slovenije?
Lp, Andrej

Re: Težava z računalnikom

Manši stroški so, će ga pošlješ preko GLSja.

LP!

Re: Težava z računalnikom

Pozdravljeni.
No računalnik sem poslal na servis in ga dobil nazaj v rekordnih treh dneh, za kar vas moram pohvaliti, saj res nisem pričakoval tako hitrega popravila.

Računalnik je nato 1 teden deloval odlično, sedaj pa se mi ob zagonu "obesi" in napiše "no drives found". A lahko odprem stranico, da vidim če se je staknil kakšen kabel, ali mi bo zarai tega garancija neveljavna? Oz ali je kakšna druga rešitev?

LP, Andrej

Re: Težava z računalnikom

Zdravo!

Računalnik lahko odprete in preverite kable.

Ne boste zgubili garancije.

LP!