Topic: Reklamacija izdelka

Pri vas sem naročil izdelek miško Logitech G500. Ko sem jo odprl in priključil je delala normalno, nakar pa opazim, da kolešček ne morem premikat desno in levo tudi pritisnit not ga ne morem.

Zdaj pa me zanima: Kakšen je postopek reklamacije; ali lahko v soboto tudi dam miško na dostavno pošto in vam jo pripeljejo; kje najdem dostavno pošto, ali dobim novo miško, glede na to da je ta že bila uničena preden sem jo odprl, kako dolgo traja da pride miška nazaj z reklamacije, in kaj moram priložit da boste vedeli, da je to reklamacija izdelka?

Prosim, za odgovor. Zaželjeno je da odgovorite in da ne daste neke povezave npr.(http://www.sestavi.si/index.php/page/display/pogoji_in_informacije) Ta povezava mi ne koristi, ker piše spodaj, da se moramo pozanimati preko e-pošte, ali z telefonskim klicem.

Re: Reklamacija izdelka

Pošlji na naslov:
BIT, računalniški inženiring, Matjaž Dobovičnik s.p.
Trg svobode 13
2392 Mežica

Izdelek (miška) moreš poslati v originalni embalaži in dodati račun, to je tudi vse.
Glede reklamacijskega časa in ali boš dobil novo miško ali to popravljeno je odvisno od serviserja.

--->[Asus P5Q PRO]-[CORE 2 QUAD Q9450 watercooled]-[Mushkin DDR2 4GB]-[Sapphire HD5870 Vapor-X 1GB]-[Cooler Master HAF 932 FullTower]-[SteelSeries Siberia "Full-size" Black USB]<---

3 (edited by Danijel 2010-10-27 16:26:13)

Re: Reklamacija izdelka

Zanima me ali ste že dobili mojo miško, ki sem vam jo poslal nazaj za zamenjavo pod imenom

Danijel Šmon?

Re: Reklamacija izdelka

Miško smo rejeli, dans vam pošljemo novo.

LP!

Matjaž