Topic: VRAČILO IZDELKA

Živjo,

Upam, da bom imel tukaj kaj več pozornosti, kot na emailu.
Jaz sem pred kakšnim tednom nazaj naročil nekaj komponent, ena izmed teh je bila tudi grafična kartica Sapphire X1550 256MB.Kot sem ugotovil je bila grafična napačna, saj sem dobil Sapphire X1550 256MB 64-bit, namesto naročene Sapphire X1550 256MB 128-bit.Povprašal sem zakaj so mi poslali napačno in tako so mi čez nekaj dni odgovorili, da je bila napaka pri opisu in v resnici prodajajo Sapphire X1550 256MB 64-bit.Poleg so mi napisali naj jim vrnem izdelek in da mi bodo vrnili kupnino.Zdaj me pa zanima kako naj vrnem izdelek, ali naj jim ga pošljem z odkupnino ali kako.
Pa še to me zanima, zakaj še niso popravili  opisa grafične kartice, če je pa napačen.Če bi vedel, da se prodaja ta grafična, bi si raje kupil kakšno drugo.
Hvala

Re: VRAČILO IZDELKA

Čeprav se to ne zgodi pogosto, se tudi to dogaja. Opis je bil po pomoti narobe napisan, se opravičujem. Opis se bo popravil takoj, ko bo mogoče. Če želiš takojšen odgovor, je najboljše da kar pokličeš na Sestavi.si firmo (02-82 77 683) in se dogovoriš za nadaljne informacije. Brez zamere.

Hvala za razumevanje.

<?php echo "MARIO ROPIČ \n"; ?>
cout<<"www.mario-design.info"<<endl;

Re: VRAČILO IZDELKA

Z opisi je problem, Ker jih dobivamo direktno od uvoznika in nam vedno osveži bazo s podatki. Za to kartico smo opis popravili že večkrat in tudi opozorili uvoznika, da ima napako pri opisu.

Prosmi, da kartico pošljete k nam in dopište vaše podatke vključno z številko TTR računa, kamor vam bomo vrnili kupnino.

Hvala za razumevanje in lp!

Re: VRAČILO IZDELKA

Lepo da smo se dogovorili, jaz sem vam že poslal izdelek.Škoda da je prišlo do napake, saj razumem, da se lahko zgodi kaj takega.Upam da ko bom v prihodnje kupoval ne bo prišlo več do tega.
Hvala in lep pozdrav

Re: VRAČILO IZDELKA

Pozdravljeni

Sedaj je preteklo že skoraj 3 tedne odkar sem vam vrnil grafično kartico, na svoj račun pa še vedno nisem dobil nakazanega denarja.Jaz sem se že pošteno naveličal čakanja, zato me zanima kaj je z vračilom denarja.
To pa še ni vse, tudi rami, ki sem jih kupil pri vas mi ne delajo, oziroma en ram mi že na začetku ni delal, drugi mi je pa odpovedal po 2 dneh, zato sem si moral kupiti druge rame, ki pa so takoj delali.V navodilih za matično ploščo piše da so rami podprti, torej pomeni da sem dobil pokvarjene rame, zato sem resno razočaran nad nakupi, saj nisem dobil niti enega pravega oziroma delujočega izdelka, ampak sem imel do sedaj samo izgubo denarja.

Re: VRAČILO IZDELKA

Pozdravljeni!

Nakazilo je bilo izvedeno 17.4. v višini 26,44 eura?

Prosim, da posredujete svojo telefonsko na mail info@sestavi.si, da preverimo kako in kaj.

LP!

Re: VRAČILO IZDELKA

Preveril se na banki in pravijo, da bi moglo bit nakazilo vidno pri vas.

Re: VRAČILO IZDELKA

No ja, jaz sem na banki preveril že v ponedeljek 21.4, takrat še ni bilo nič nakazanega.Tako da sem včeraj še enkrat preveril in tokrat sem dobil povračilo denarja, tako da je sedaj urejeno.
Sedaj vam bom poslal še rame na garancijo, torej priložim samo račun zraven?

Re: VRAČILO IZDELKA

Ja pa prosim, za opis napake, da gre potem reklamacija hitreje naprej.

LP!